שיווק בעזרת סרטון וידאו
סרטוני וידאו "תופסים את העין", הם מעניינים, מסקרנים, משכנעים ובעלי יכולת הנעה חזקה. עבור גולשים שמגיעים לפרופיל העסקי שלך, סרטון וידאו ישווק אותך ואת העסק שלך באופן יעיל יותר מאשר טקסט מלווה בתמונות. מעבר לכך, סרטוני וידאו עובדים בשבילך 24/7, ללא הפסקה – הסרטון תמיד שם, תמיד מוכן למכור ותמיד זמין. שלא כמו פרסומת חולפת, מודעה בעתון או אפילו פלייר או שלט חוצות, סרטון שעלה לרשת לא יוסר ממנו אלא אם כן אתה תחליט להחליף אותו באחר. איך עושים סרטון שיווקי נכון? איפה כדאי לפרסם סרטון שיווקי?
איך עושים סרטון שיווקי נכון?
לאחר שהבנו את כוחם של סרטונים שיווקיים, השאלה הנשאלת היא איך לעשות סרטון שייצג אותך ואת העסק שלך בצורה הטובה ביותר? כמובן שתוכל לפנות אל חברת הפקות, אך לעסקים קטנים לרוב תקציב מוגבל והפקה מקצועית של סרטון עשויה לעלות כמה אלפי שקלים טובים לכל הפחות. בעזרת מצלמה, מיקרופון וקצת דמיון תוכלו לעשות סרט תדמיתי פשוט שישווק אתכם בצורה יעילה ביותר. בסרטון אתם יכולים לצלם את עצמכם, לקוחות מרוצים, את בית העסק, ואת העיסוק שלכם. שדרו מסר קרוב ולא דוחפני, דברו בכנות והציגו את עמכם ומה שאתם יודעים לעשות הכי טוב. וודאו שיש לכם מצלמה באיכות טובה, מיקרופון ותוכנת עריכה חינמית טובה (כגון מובי מייקר אשר נמצאת כמעט אצל כל אחד ואחד מכם במחשב). צלמו כמה שיותר קליפים וערכו את הסרטון שלכם.
חשוב שהקליפים יהיו קצרים (רצוי עד 3 דקות) ואיכות השמע תהיה טובה!
צילמתי סרטון, איפה לפרסם אותו?
רבים מפרסמים את עצמם דרך אינדקס בעלי מקצוע ועסקים , דרך הרשתות החברתיות, דרך אתר הבית וכדומה. סרטונים הם חובה של ממש, חובה להוסיף אותם לכל מקום בו אתה מפרסם את עצמך. אינדקס בעלי מקצוע ועסקים מומלץ במיוחד הוא דפי וידאו . באתר דפי וידאו תוכלו לבנות לעצמכם דף המהווה פרופיל עסקי, לצרף תמונות וקישורים וכמובן לצרף סרטון או סרטונים (כמה שתרצו). האתר כולו מושתת על השיווק בווידאו. בדפי וידאו מדריך מפורט ליצירת סרטון שיווקי מעולה, צוות תומך ופלטפורמה נוחה מאוד. הוסיפו את הסרטון שלכם לפרופיל באתר דפי וידאו, לדף הבית שלכם, לדף הפייסבוק ולכל מקום בו תרצו לקדם ולשווק את עצמכם.
סרטון וידאו שיווקי הוא סוכן המכירות שלכם שאינו מתעייף - הנה כמה דוגמאות לנושאים אפשריים לסרטונים שיווקיים:
צלמו לקוחות ממליצים
צלמו את עצמכם - הציגו את עצמכם, את התמחותכם ואת "האני מאמין" שלכם
ספקו מידע רלבנטי ומועיל - כמה טיפים תמיד יימשכו את הקהל
צלמו את סביבת העבודה שלכם (במידה וזה רלבנטי)
במידה ואתם ספקי מוצרים - צלמו אותם
מעצבים? משפצים? מעצבי גינות? צלמו "לפני ואחרי"
בהצלחה!
מובי מייקר - המורה הפרטי שלך לעריכת וידאו מהבית בקלי קלות movie-maker.info